Tuesday, October 2, 2012


අභිසාරිකාව සහ  ස්වාමියා
සඳුට හොරා මේ නිශාන්තයේ
                   සැනසුනේ කිම තව කෙනෙකු තුරුලේ ...?
                  සැතපුනේ කිම තව කෙනෙකු යහනේ...?
                                          ලොවට හොරා සැතපුනත් මා තව කෙනෙකු යහනේ
                   සැනසුනේ නැත මා ඔහුගේ තුරුලේ
                  නෙතු පියන් පියා මා සිටිය රෑ යාමේ
                        සිහිනයෙන් පවා ඔබේ රුවය් මා දුටුවේ
   මගේ හිමි සඳුනේ.......... 
 අගහිඟකම් දෝරෙ ගලා
              යන විටදී ලිප ගිනි දැල්ල නිවලා
ඔබේ ගත මස
  මිල කලේ කිම
        මගේ සෙනෙහස අඩුවීද, මට
කියන් පිය ලදුනේ....?
                             අඩන විට අපෙ පැටවූ බඩගින්නේ
                      කෝටියක්  දෙවිවරුන් සිටියද
               නොමැත එය ඇසුනේ....
                               මා විසින් රැකි පතිදම් බෙලෙන්වත්
             නොමැත සෙත සැදුනේ
                         උන්ගෙ කුසගිනි නිවනු පිනිසය්
                               මගේ ගත මස රුහිරු මිල කෙරුවේ
                           ඔබේ සෙනෙහස මහමෙරකි මට
                     මගේ හිමිසඳුනේ.....
    සීතාව ලෙස පතිදම් නොරැකි  හින්දා
ගිනි දෙවිඳු අබියස සිටිමි හිස හංගා
  ලෝකයෙන් මට ලැබෙය් නවනින්දා
    හිමිසදුනි,මට කල හැකිද අනුකම්පා....?
-----------------------------------------
          ගිනි දෙවිඳු හට ඔබ කෙලෙස බිලි දෙන්නේ
සීතාව ලෙස මට ඔබ අගෙය් ළඳුනේ
        කිරි මවුන් දහසක් වැනිය ඔබෙ සෙනෙහේ
     මව නුඹය මගෙ පුංචි පැටවුන්ගේ..........
                         ලෝකයෙන් අද ලැබෙනමුත් නින්දා
                        කමක් නැත මට නුඹ මගේ හින්දා
                               බිඳු කඳුළු පිස නෙත් අඳුන් මැකි දෑසේ
                                          දල්වන්න සොඳුරිය  නිවුණු ලිප ගිනි දැල්........

No comments:

Post a Comment